Såå glad jag blir!!

Gud vad kul att så många kollade in bloggen här om dan :)
Idag så gick jag upp vid 10 och fixade mig och sen åkte vi till mammas jobb för att fixa bokföringen där. fast hon har semester :D
Så nu sitter man där och bloggar då, sen blir det en promenad till skäris för att kolla lite, sen drar vi oss in till segels torg för att sörja och hedra offren vid terrordåden i Norge arrangeras en ljusmanifestation under fredagen den 29 juli på Sergels torg i Stockholm. Att en sån hemsk sak kan hända...

Tänke uppgradera bloggen till pro, men... de va ju sjukt dyrt! 500 kr för 1 år :O Så de får vara bas ett tag till ;P
Sitter här och äter glass nu :D så sjukt gott :D:D Bloggar kanske när jag kommer hem ;P vid 20 tiden kanske.... men bara kanske ;) Nu får ni fortsätta kommentera!! några kommentarer har kommit in iallafall :)

Föresten? vad de kul men en som gästbloggade?

/D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback