Tjaba laban!

Ingen aning om vad det vart för rubrik :D

Pappa har åkt ner på fotbollsmatch, jag orkade verkligen inte, känner mig inte 100 idag... Så det blir mest slappa och ta det lugnt, låg och titta på tv och fick gosa med min tiger! super mysigt! tror jag ska sätta kameran på laddning så ja kan ta med den ut när jag går ut med tiger senare ikväll! :) låter de bra?

Får se vad det blir för mat ikväll! Hoppas det blir något smarrigt!!
Tror det blir någon film ikväll för min del också! :) Något bra filmtips?

Sitter även och ps:ar och fb:ar och youtub:ar men även bloggar med er :)

nu ska vi laga tacos :)





NU ska ja äta, har suttuit med detta inlägg i evigheter nu :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback