Mot Norrland för några dagar...

Sitter just nu på tåget påväg mot Sundsvall och skolan, dock bara 1,5 h kvar innan jag är framme :) Denna gång blir jag inte kvar i Sundsvall så länge utan redan på torsdag åker jag och några kompisar till Stockholm, sjukt jävla najs! 

Helgen har gått åt till kvalitetestid med mamma, fixa naglarna, tömma min mormors lägenhet, mm så har inte haft en lugn stund ;) Men de är så de ska va i min värld! Jag är iaf väldigt nöjd med helgen! :) Det enda negativa var väll att den var för kort... 

Skola,gymmet och tvättstugan är planerna inför imorgon. Det känns jävligt skönt att gå till gymmet imorgon då jag inte hunnit träna mer än några promenader denna helg. Även fast jag har sån sjukt extrem jävla träningsvärk i benen så ska de bli skönt men imorgon är det armslakt och kondition som gäller! 

Är ganska uttråkad här på tåget så försöker underhålla mig med bloggning och Spotify på ipaden, roligare saker har man ju gjort... 

Nä, sova en stund kanske? ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback