Snart drar vi!

17 dagar kvar tills jag och två kompisar står i friendsarena och skriker oss hesa till Wake me up <3 Det är alltså bara 17 dagar kvar tills avicii-koncerten, det ska bli så jävla najs! Vi åker ner redan om 15 dagar så vi åker på torsdagen och koncerten är på lördagen. Vi har ju lite extra tid i stockholm då vi råkar ha sportlov dirket efter, det känns jävligt najs! Vi ska bo i min systers lägenhet så vi har alltså fått en hel lägennhet för oss själva, och de klagar man väll aldrig över? Vi lär äta så billigt som möjligt så vi kan lägga så mycket pengar som möjligt på annat skojj :)
Denna bild la jag ut för två dagar sen när vi bokade tågbiljetterna ner ;)
 

Jag tror denna helg kommer bli förjävla bra! :) 
För man kan väll inget än älska koncerter? Och vem vill inte gå på avicii? Eller ja hatten i min klass som ratar avicii, men han är ju lite special edition! XD 
Men jag tror jag kommer få ett fantasktiskt lov. Vad ska ni göra på sportlovet? :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback