Pappa...

Ligger i sängen, tankarna snurrar. Det enda jag vill är att få träffa min pappa. Jag är så trött på att sakna han såhär mycket, jag vill bara höra hans röst igen. Se han le och vara lycklig. Shit vad jag saknar dig pappa. Varför skulle just du dö den 18 Mars 2014 kl 8.30? Varför?! 
Jag har aldrig mått så fruktansvärt dåligt som jag gör just nu. För det var pappa och jag mot världen. Föralltid. Det är bara några få dagar tills jag träffar dig för sista gången i mitt liv. Det är sjukt. Jag vill bara krama om dig och aldrig släppa dig igen. Pappa kom tillbaka till mig. Snälla! Jag klarar mig inte utan dig! 

Var tvungen att skriva av mig lite, det kommer bli mycket sånt nu tror jag... 





Åhhh älskade lilla du.. Vet precis hur det känns
tyvärr att förlora den viktigaste i sitt liv!!

Önskar jag kunde trolla så du slapp känna
och gå igenom detta just nu när du ska leva
livet i skolan, skaffa jobb och senare man och barn

Svar: Pusssss <3
Denice Larsson

2014-04-09 | 07:19:54

Denice, det gör så ont att veta vad du går igenom och ändå kan jag inte föreställa mig det själv då jag aldrig varit där du är nu. Du skriver så fint om din pappa. Jag hoppas (och tror) att han nu är din ängel vid din sida och fortsätter att vara en del av din styrka genom livet. För mig så är övertygelsen nästan hel (borde vara det då jag upplevt så mycket..) att vi har inte bara här och nu, utan livet har mycket större begrepp än så.

2014-04-12 | 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback