Dag 01 - Om mig

Jag är en 13 årig tjej som spelar fotboll och trummor! Jag har en bengal(katt) som heter tiger och jag älskar djur! Jag bor i sundsvall med min pappa och är i stockholm hos min mamma en gån i månaden o på loven o sommarlovet:D jag går i 7:an och mitt favoritämne är idrott och bild men även engelska :D Jag har fantasktiska vänner!! Jag älskar att vara med mina vänner! O självklart så älskar ja att sova ;p Jahg har oftast spelat mittfältare i fotbollen men nu har jag testat på back igen på en träning :) När ja var liten så spelade jag jämt back o ja knäckte benskydde på en match för jag gick in så hårt :P

Min favoritmat: Tacos!!!!!! :D
Mitt favoritgodis: Saltlakris eller Choklad :D
Min favoritfärg: Silver, grå, ljusgrön eller vit men även lite lila :D
Mitt favoritplagg: Linnen med en kofta över :D
Mitt favorit smycke: Halsband :D

Nu vet ni lite om mig :D


hejjj super fin blogg sötnos , kolla gärna min , där kan du läsa om nästa allt möjligt , just nu pågår en så kallad påsktävling , följa varandra via bloggvin ? :)) <3

2011-04-20 | 18:29:03

Hej! tack din är också jätte fin! :) Ja följ gärna mig på blogovin :) Följer redan dig :)

2011-04-20 | 20:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback