Sorry...

Hej! förlåt för den dåliga uppdateringen på sistone. jag har haft fullt upp hela helgen o jag har inte orkat... men nu är ja här igen :) Ida var de skola... :( fick reda på kemi provet vi hade förra veckan, vart inte nöjd men jag har iaf inte omprov :^) Tur de :)!!! Sen gick man hem o slöa lite o sen va de mat o träning! :) ute idag också :) skönt faktist fast de inte va nån bra träning för mig :(( Sen cykla ja hem o gjorde matten :) o duscha o prata m mammsi :) o pappa har pratat i telefon i typ 2 h nu :OO OMG!! värsta telfon nörden där då :) o nu sitter ja här :) Imorn är det skola,träning, äta, träning, träning :OO ojojoj!! :) men kommer hem vid 22 o då blire dusch o sova för en gång skull :)) Men nu ska jag gå o ta en eller 2 mackor o sen titta tv o sova :) God natt på er! Bjuder på en bild :)



Inte den nyaste men den duger :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback