Dag 1 - Vem står dig närmast av alla?

Så jag tar väll första frågan idag då,

Ja vem står mig närmast...

Det är väldigt många av mina vänner som står mig nära, men 2 av dom står mig väldigt nära, men 1 person står mig närmast hjärtat.

Så jag tar bara upp den som står mig allra närmast, Nämligen My Bergvik!

Hon är den mest fantasktiska vän man kan ha, Hon finns där i torrt o vått,  Den tjejen är den mest underbara vän man kan önska sig även. Hon lyssnar o orkar höra allt tjafs som händer genom livet, hon bryr sig o Hon är den som får mig le, O Jag älskar dig min bästa vän!

Http://mbrgvk.blogg.se/

Alla ni andra vänner står mig också nära hjätat, Det ska ni veta, Kommer aldrig glömma er! <3 ni är bäst! <3

Jag <3 er också :)


Hurru, skumtomte, Jag älskar dig mera!!<3

2011-08-08 | 23:04:51

Hurru, skumtomte, Jag älskar dig mera!!<3

2011-08-08 | 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback