En seg kväll utan att göra nånting förutom att...världens bästa vän<3

TRÄNA :) ja va faktiskt ute och trände idag :) va ganska skönt fast ja inte tränade så läge, ska ta mig ut på en spring tur imorgon :) Satt och gjorde en header förut idag, blev jätte nöjd, väldigt enkel men den gick inte in på bloggen... header tiger


En av alla bilder underbara Emelie blom tog på min kisse :)
Tänkte förnya lite här på bloggen:)

BTW: ni måste kolla in på min bästaväns blogg: http://mbrgvk.blogg.se/

De är världens underbaraste vän de <3
my


No guy is worth your tears and when you find one that is, he won't make you cry.



Detta får avsluta detta inlägg

PÖss :*


:)

2011-08-03 | 00:33:00

<3 Du å jag! miss U... Men vi ses snart!

2011-08-03 | 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback