Första skoldagen avklarad :DD

Hej världen!! Nu har jag haft den första dagen i 8:an:) as kung schema faktist! Den här dagen var ju lugn och de hände väll inte såå mycket men det är väll helt OK? Men ikväll så ska jag städa nere på selånger en stund... Men sen så ska jag nog hem och ta det lugnt bara, är nämligen helt döds trött efter den hör helgen med karuseller o allt, till och med träningsvärk i rumpan...:p så ikväll blir det kväll tidigt... Jävla piss väder det år ute idag då, regn o sen sol och nu ännu mera regn, så less på detta regn nu!!! Tänkte till och med fixa lite här hemma ikväll, men nu så ska jag vila ett tag, sitter ju inte vid datan och bloggar, utan via min iphone :DD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback