Hallå elevrådet!!

Hej!! Idag så var det skola som vanligt, och så hade vi en röstning om vem som ska bli elevråds repesetant! Det ska vara 1 kille och 1 tjej, först så var det F och J som såg ut att ta rollerna, men sen så vart det så att jag och en annan J blev elevråds repesetanter!:p sen fortsatte dagen som vanligt och sen så va det mode o design. Ja började på ett halsband men det gick inte så bra så jag kommer göra ett par shorts istället tror ja! Sen cyklade jag hem och tog en liten prommis med tiger:D han ville busa med fåglarna XD och nu så sitter jag och väntar på maten, hahahaha!!! Katten skulle anfalla en fluga, han smög fram och såg skit drogad ut!!XD efter maten så blir det träning, men jag ska ta det lugnt på löpnings sidan för mitt knä, gjorde illa det förra onsdagen men det gör fortfarande as ont.... Men ja är med på det ja kan!:D Jag vet att det är dåligt med bilder just nu, men det funkar inte att lägga upp genom mobilen...:// och jag orkar verkligen inte sätta mig vid min sega dator.... :p imorgon är det skolfoto, först ett på morgonen med klassen och sen ett med elevrådet:) hoppas det går bra och att grannen blir klar i tvättstugan snart :) måste tvätta tröjjan jag ska ha imorgon :P Glömde tvätta den sist...  men hoppas jag kan tvätta den sen :) Nu i helgen så åskade det som attan på lördags kväll, och våra tvar dig tyvärr... Så det är ytterst tråkigt hemma just nu, men ikväll så hämtar vi en annan tills vi har köpt en ny:) nu så ska jag duka till middagen, pöss!!!:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback