här sitter jag med min muffin :D



idag så vaknade man vid 13.25 och slöade nästan hela dagen.... :P

sen åkte man med mamma till vårdcentralen med hennes tå, sen hem o jag lagde maten, vart såå gott, här har ni värsta kocken ju ;)

sen så va de ju dags att testa om de gick o äta, de gjorde det ju också :)sen slappade ja ett tag vid tv:n o nu så sitter jag här :)

Imorrn är det mening att jag och katarina (kalle) ska åka och bada någonstans o sen så åker jag till henne o slaggar där över natten :D Ska bli super bra :DD
får se om jag uppdaterar nånting imorrn :P bara kanske :)

Avslutar detta inlägg med en ''otroligt'' fin bild på mig och ett citat by me:

Det finns idioter även i denna värld....





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback