Nämen se där,

Ännu ett till inlägg idag, ja ni bbehöver inte gissa, Jag har TRÅKIGT.... :)

Verkligen ur tråkigt....


Dag 1 - Vem står dig närmast av alla?

 

Dag 2 - Vad är din favorit hobby?

 

Dag 3 - Vad lyssnar du helst på?

 

Dag 4 - Vad äter du helst till Frukost/ Lunch/ Middag/ kvällsfika?

 

Dag 5 - Varför tror du att folk läser din blogg och hur tror du dom upplever den?

 

Jag fick dessa frågor i ett anonymt mail, Så jag tänkte ta 1 fråga per dag :)

 

Mailet slutade även med att min blogg var bäst! :) Älskar sånna Kommentarer :DD



frågestund:

Vad vill du bli när du är klar med skolan?

Varför vill du bli det?

Känner du nån som är det idag?

Varför passar du som det?



;) <3

2011-08-09 | 08:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback