Skolan/framtiden...

Nu har jag städat färdigt:). Vi fick städa en massa toaletter, men jag krattade utanför :p sen hade vi ett litet möte med laget om träningar o sånt:) men just nu så sitter jag och bloggar via mobilen och ser på 112-poliser, jag älskar nämligen sånna serier, jag ska ju försöka att bli polis när jag blir stor:D men just nu så ska jag satsa enormt mycket på skolan, måste satsa hårt om jag ska bli det jag vill bli :DD tycker det är ett otroligt intressant jobb:) Så se upp på vägarna om några år, men ni måste ju vara försiktig på vägarna o allt redan nu!! Det är jätte viktigt!!!;) Kan ju tyvärr inte visa upp vad jag köpte på Selånger eftersom jag sitter o bloggar i mobilen... Men jag ska försöka fixa så ni får se vad ja köpt:) Vi har ju fått göra elev val på skolan, jag fick mode och sen kroppskultur, så nu ska jag försöka att sy min klänning som ja har viljat göra ett tag nu:)))) o imorgon så ska vi nog springa spåret med kroppskulturen :PP vi har delat upp klasserna i 4 olicka grupper i matte, jag hamnade i mellan gruppen , vilket jag ville.:). Vi har gjort samma sak i engelska, men där så fick jag hoppa upp i den snabbaste gruppen. Men dom är så många så jag ska nog hoppa ner i mellan gruppen igen, jag skulle verkligen klara SNabbgruppen men dom är så hiskligt många:/ Tycker även att det ska bli skönt att få tillbaka rutiner och vardag.:p. Men nu så ska jag nog fixa mig o se på tv:n ett tag:) vi syns :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback