Värme:D

Hallå i stugorna runt om i sverige!!

Just nu så sitter jag o slöar här vid datan, idag så har man vart på vårdcentralen med mammas tå, blää va man fick vänta... O sen gick vi förbi max o tog en glass var, ja tog en bananshake och en fanta, o mamma tog mjukglass med dumle i :P

De va gott men mättande :P Det är jätte skönt med värmen men det är såå varmt i solen :) typ 123456789 + där ju :PPP Nä, inte klaga över sommaren, snart är ju vintern här :O

Det var meningen att jag o kalle (kattis) skulle hitta på något idag men hon skulle va m nån annan :( Så ja tänkte ta o lägga mig på gräsmattan o bli brun, har ju inte solat nått i sommar nästan o inte badat heller :OO

Så det ska jag göra nu nån dag :DD

Nej.  Nu ger jag mig snart ut på gräsmattan :D

Pöss!! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback