Dag 6

Ett ny taget kort på mig och 15 intressant fakta.

• jag är Facebook beroende
• jag älskar att ha snöbollskrig, med vem som helst!
• jag tycker om chokladbollar mest av alla "bakverk"
• min favorit blomma är Tulpaner och Orchidér
• jag älskar vita tröjor och koftor
• jag har snott min pappas gråa tjocktröjja och han vill inte ha tillbaka den nu
• jag behöver glasögon men vill inte ha de så ja undviker de
• jag är besatt utav glee och 90210
• jag vill börja spela innebandy men är osäker om mitt knä klarar de
• jag har inte slutfört mitt rum än, fast ja vart "klar" för ca 1 år sedan
• mitt nattduksbord sprang jag in med i väggen så de gick sönder.
• nu ligger min mobil på golvet på nätterna och ja tycker de är äckligt!
• jag har jätte dåligt korttidsminne
• jag älskar bilar filmerna
• jag kan göra allt för min familj och släkt!

Och en bild ja...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback