Dag 8

Dag 8- min dag :)


Den började med uppstigning kl 8.00 sedan packade jag klart väskan och åt lite frukost. Sedan gick jag bort till veterinären med väskan och katten. Där hämtade E & A upp mig och sedan åkte vi till C jobb och hämtade henne. Sedan tog vi den långa turen mot Göteborg! De var ju bara bilåkande och ett matstop och några stop för att lämna katterna. Sedan fortsatte vi mor Lerum. Där hotellet var. Vi checkade in och gick och lämnade alla våra saker och packade upp lite och sedan så tog vi de lugnt och åt några mackor. Sedan gick E & C in till sitt rum och jag o A la oss i våra sängar och ska sova nu. Imorgon ska vi upp vid 5.30 så vi ska ska sova nu.

Lillen min skriker och tycker inte alls om att bo med någon okänd liten dam. Hon fyllde förresten 5 månader igår :) Min bäbis börjar bli stor nu...

Näj näj! Nu ska ja drömma mig bort i de göteborska drömmarna ;))




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback