Ja är jätte ledsen!

Ja vet att ja inte bloggat, men ja har faktiskt inte kunnat! Vi var på ticcas landställe i söndags tills tisdag kväll! sen har jag shoppat massa på mellandagsrean!

I julklapp så fick jag:
*Skor
*Dataväska
*600 kr
*400 kr på H&M
*En tomte
*Massa stearin ljus
*Wake up Light lampa
*Nyckelringar x 2
*En blå tjocktröja
*Paket med tvål pyssel
*2 Triss lotter, ( Jag vann 50 kr på en av dom) ;)
*Blomma
*Kattbok
*Choklad ask
*Masssa saker på mellandagsrean fick ja välja ut också :D
*säkert massa mer som ja inte kommer på!

På mellandagsrean har jag köpt:

*Addidas tröjja
*2 par byxor
*Casall linne
*Underkläder
*Kamerastativ på 175 cm
*Telefon med halebop till Mellansel
*Fotoalbum
*Sudd som ser ut en pensel
*Ett linne till mamma
*Hårspray'
*Hårklämma
*Dataråtta
*Underställ
*Säkert nå mer som ja inte minns!!

Bilder kanske kommer.. i don't know get!

Imorgon ska ja vara barnvakt till Ticca, här är hennes blogg!!
Kamera albumet ja köpte!Kamera album!!byxornas rea pris 1/4 av orginalprise ;)addidas tröjjan ;)mammas linne :Dmin nya nässray!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback