''Summering'' utav året.

Året började riktigt bra! Ett toppen läger där ja lärde känna en massa människor. De var jätte kul :D Sen rullade året på och sommaren kom. Skolavslutningen gick och jag gick ut 7:an. Ännu ett år avklarat i skolan!! Sommarlovet kom och ja fick äntligen sova ut och slippa skolan på ca 3 månader. Var vaken sent in på morgonen och smsade eller var med kompisar. Sen började skolan och ja började 8:an. Proven och pressen ökade. var tvungen att satsa på skolan och vart tvungen att välja bort lite saker... sen kom fotbolls säsongen igång på riktigt och matcherna startade. Jag vart skadad och kunde inte träna. Hösten kom och mitt knä läkte inte. Mer prov kom och de vart svårt att hålla ikapp i skolan. Jag fyllde år och fick min systemkamera. Sen kom beskedet att mitt knä ''har gått sönder'' och måste opereras.. Vintern kom, eller vintern och vintern. Det är ju ingen snö ute alls och bara några få minus grader. Julen var jätte bra och ja fick fina julklappar. Nu är nyår här och 2012 ska bli mitt år.

En kort sammanfattning utav mitt år!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback