today is today, yesterdag was yesterday

Hej på er bloggen!


Äntligen fredag!!! sååå skönt! Dagen har rullat på som vanligt och nu sitter ja här och väntar på pappa att komma hem! igår va det ju friluftsdag så vi åkte slalom i nolby och i första åket gör jag en volt i början av backen och landar på rygg,viserligen så gjorde det inte så ont, efter 30 meter så gör jag ännu en till volt, ena skidan löser ut och jag tappar stavarna och flyger iväg 10 meter :o det gjorde inte ont när jag åkte men efter, så fyyy vad ont det gjorde och GÖR! Ont i hela vänster sida + nacken men men :P det går över, vet bara inte när :)
Hoppas att det blir att åka lite skoter i helgen (om matte vill) :o :P hoppas de :) Nej nu ska ja hitta på något annat :)
Puss hej:) <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback