Bloggkväll XD

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Uttråkad XD
Favoritgodis: Allt möjligt :P
Är det nåt du absolut inte äter: FISK
Kläder just nu: Tröja, underkläder, shorts
Musik just nu: tv musik
Vad sa du senast: Hahha
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 3 veckor frammåt
Sommarplaner: Träffa vänner, jobba på marknan, bada, o ha roligt :).
Fisk eller badkruka: Fisk egetnligen, men är rädd för att jag är på väg mot badkruka (Tråkiga jag)
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 2/3
Favoritväder: Varmt, o super soligt :D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator m internet, en bästavän och mat
Spelar du nåt instrument: yeep :P
Morgon- eller nattmänniska: är en riktig nattuggla. fy för tidiga mornar innan kl 10
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: Johan Falk filmerna :)
Tror på liv på andra planeter: hahha, näee!
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: tycker om som vän, ja :)
Tror du på mirakel: ja, fast det är inte stor chans
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, knappast!!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: det är olika från gång till gång. just n när jag är så trött käns bio som ett bättre förslag :P
Är du kittlig: PASS
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? våg
Rädd för insekter? vissa :P
Äckligaste insekten: mygg/ spindel
Största svaghet: PASS
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för andra, vara glad & mig själv rakt igenom
Bästa bok? elsas mode :)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Bestämma över en speciell person ;)
Vad vill du jobba som? Låter löjligt men, Polis :)
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Usch för båda!!
Skriver du dagbok? Ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? pirca mig i näsan o tatuera mig på benet :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för tillfället stökigt, mena annars gillar jag ordning och reda.
Gungar du på stolen? hihi, ja :P
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja :P
Vilken hand håller du gaffeln i ? ingen aning :D
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? ja ;)
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? till och från ;)
Brukar du sola? Ja, ibland :D
Vad gör du om du får hicka? tar en sockerbit och vatten :P
Röker du? NEJ
Snusar du? NEJ
Använder du knark? NEJ
Kaffe, te eller inget? te är underbart gott!!
Har du en besatthet? Ja av mobilen och sms ;D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback