Godmorgon :)

Hej hej! :) Igår åkte  jag till stan o träffade kusin helene :) <3 jätte kul :) hade typ 15% batteri när jag kom till stan o 7% när jag va på väg hem :O hur klarade jag mig :OO ;D sen började de smsas när jag kom hem o fått batteri, men de slutade inte bra..... vill inte säga så mycket om de :P men de lösde sig i natt :) <3 så det blev nästan ingen sömn alls inatt:( somnade vid 03 o vaknade till vid 8 och har vart små vaken sen dess :// jag kan sova nån annan natt :) sorry mamma/pappa :) o så ska ja fixa lite här hemma innan jag drar mmig mot mammas jobb om jag orkar :) annars så stannar ja hemma idag :/  så nu sitter jag i sängen med min nyponsoppa ;) mums :) blir nog att slappa ett tag nu :) My!!!!! om du ser detta så MÅSTE du kolla din telefon :)

aja :) vi syns :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback