hahhaha!

1. Hur gammal är du om fem år?
18 nästan 19 :O

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
mamma

3. Hur lång är du?
172 cm typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Nån av Johan Falk-filmerna

5. Vem ringde du senast?

Pappa tror  ja :P

6. Vem ringde dig senast?

Danne :P

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Syster o vän ;3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMSA :D

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
vid 17 tiden

11. Vilken ögonfärg har du?
blågröna

12. När vaknade du i dag?
´7.30

13. Vilken är din favoritjulsång?
what are words :P

14. Vilken är din favoritplats?
Mellansel :)

15. Vilken plats föredrar du minst?

skolan tror ja :P

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Om jag är vid hälsa så har jag en stadigare ekonomi, stadigare tankar, stadigare liv

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
spöken XD

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
ett sms som löd: Jag är så avanserad så jag kan smsa i sönen XD

19. Hur stor är din säng?
120×200

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
tröja o underkläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2/3

23. Hur många landskap har du bott i?
3

24. Vilka städer har du bott i?
Trosa, Stockholm, sundsvall

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
BARFOTA!!

26. Är du social?
Ja, är beroände av att va social

27. Vilken är din favoritglass?
Magnum :)

28. Vilken är din favoritefterrätt?
min Fruksallad :=)

29. Tycker du om kinamat?
Jorå. :)

30. Tycker du om kaffe?
Fy fan!!

31. Vad dricker du till frukost?
Te, eller nyponsoppa

32. Sover du på någon särskild sida?
nja

33. Kan du spela poker?
jo lite :P

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja! Vem gör inte?

35. Är du en beroendemänniska?
Både och… eller jo, det är jag nog.  iaf mot min mobil :P

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
min bästaväns pappa XD

37. Vill du ha barn?
jo när ja blir stor så :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nix :) vart nära

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
både :)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
MObilen o kläder o vänner

42. Äger du dyrbara smycken?
Inga svindyra, nä

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
alla möjliga :)

44. Kan du rulla med tungan?
jo :P

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Typ en av ina närmaste vänner :P

46. Sover du med gosedjur?
Nej, växt i från det ;)

47. Vad har du för ringsignal?3 doors down- it´s my time :)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jo nån har jag :P

49. Vad har du som är rött närmast dig?

En fleecetröja

50. Flirtar du mycket?
Hahah, maybe ;)

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
har inte körkort :)

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Läser just nu elsas värld :)

54. Läser du dagstidningen?
På nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Dansar vet jag inte men kanske rör mig lite om det är riktigt bra musik :)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
NRJ så klart :D

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
ett hjärta :P

59. När var du i kyrkan senast?
ett bröllop den 2 juli :)

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Vegard så klart :)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en helg på en fotbollscupp 2008 typ :P

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
en vän :)

63. Vad lyssnar du på just nu?
tv musiken :P

64. Har du varit med i tidningen?
Tidningen? Som om det bara fanns en?

jodå :)

65. Vad är det konstigaste du ätit?
fisk :S

66. Vem såg dig naken senast?
Min katt XD XD

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Mörkgrå

68. Hur imponerar man på dig?
Oj svår fråga! Jag blir imponerad av folk som kanske kan mer än vad man trott

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
bästa vännen :)

70. Har du någon piercing?
jepp i örgonen :)

71. Din största vinst?
kommer inte ihåg :)

72. Civilstånd?
Singel :/

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook :)

74. Är du fåfäng?
no iade :P

75.  Ångrar du någonting du gjort?
jepp en del :///

76. Hur gammal är din pappa?
Han är 5o  :P

77. Vilket är ditt drömjobb?
POLIS :)))))))

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åkta till liseberg med mina vänner :)

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
fiskar, katter, hund, hamstrar :D

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Att det änad jag gör på kvällarna är att smsa o kolla facebook :)

81. Svär du ofta?
Ja, alldeles för ofta

82. Sverige när det är som bäst?
En varm kväll vid stranden med de bästa :)

83. Kan du åka slalom?
Japp :D

84. Vad har du ätit i dag?
kommer inte ihåg :O

85. Vad har du för utbildning?
1an,2an,3an,4an,5an,6an,7an :)

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Ögonen o munnen :P

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Låren :SSSSS

88. Vilken är din bästa egenskap?
få andra att bli glada :)

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Glömsk

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
ingen aning XD

91. Saknar du något?
Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Självklart!!!!:D

93. Vad gör dig ledsen?
När vänner gör en ledsen o sviker mig, o spec när andra inte mår bra :/

94. Vad gör dig glad?
när jag får roliga sms o roliga personer :P

95. Har du varit gift eller förlovad?
hahha! på skämt ja XDXDXDXDXD

96. Vad ska du göra i helgen?
Ha kul :D

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Det kan jag nog inte tala om här :) De började med ett sms XD

98. Vad har du för laster?
Att va mobil beroende :/

99. Vem är din förebild?
Har nog ingen…

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
svara på fler :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback