Hallå:)

Idag så va jag på mammas jobb vid 8.30 och började fixa för grillningen :P fixade de och började packa ihop, o sen åkte vi hem, sen skulle mamma o natta åka och måla nånstans, o ja ville inte följa med :P

Så nu sitter jag helt ensam hemma :P har otroligt tråkigt o imorrn så blir de troligen kattutställning :)
Tänkte ta och fixa lite här hemma sen :) men nust nu så har jag de otroligt tråkigt, ingen av komisarna här nere kan/vill hitta på något :( På torsdag så åker jag till åland med mamma och några andra och en av mina bästa vänner här nere :) De ska bli kul de :)))

Tio saker ni inte visste om mig :

¤ Ett av de bästa ställena jag har varit på va Mellansel i början av 2011
¤ Jag vet redan vad jag vill bli när jag blir stor, polis :P
¤ Jag vill ta hål i näsan när jag blir större :)
¤ Jag har inte rest längre bort än tallin :/
¤ Jag började blogga 1/7-2007
¤ Jag hatar folk som inte svarar i telefon när man verkligen behöver dom!!
¤ Jag tycker min moster Jenny är väldigt lik Amy diamond :)
¤ Jag älskar verkligen att fota :P
¤ Jag tycker att detta skolår har gått riktigt fort :PP
¤ Jag tycker min blogg är så ointresant så de finns inte :P

Nu vet ni lite om mig :P

Vill ni veta mer? kommentera då :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback