Men.... osv. :)

Vart tog kommentarerna vägen som jag bad om????????????????

Om ni inte kommenterar så slutar ja kanske o blogga....
Så kommentera gärna nu tack :)

Nu till inlägget:










det här var iallafall några va bilderna Emelie blom tog på mig i vintras :)



Var iallafall på farmor,farfars, o fasters grav idag o fixade graven...
o sen gick vi till gammelfarmor o gammelfarfar o fixade graven;/

vad man kan sakna nån fast man inte träffat dom ens? :O

Sen åkte vi hem o fixade mat o åt, sen vart de till att lyssna på musik iallafall, sen sorterade man lite mer pärlor o efter de så slappade man, o nu så ser jag den på engelska wallander- the man who smailed?

funderar på att byta blogg, iallafall design :) Men vi får se hur det går, om ni inte kommenterar så kanske den försvinner :) o ja slutar bloggar :P o de vill ni väll inte?

o juste, jag tänkte gå ut o sprnga lite kväll... men de var föör varmt, får se hur de är imorgon :) hoppas de är lite molningt o svalt så man kan springa utan att dö av värmen :P




Kan även säga att jag saknar min julgran extra mycket!!!! My: ta och kom ner hit nu :) Pöss på dig :P



Avslutar detta inlägg med en bild på min dörr, eller så som den såg ut innan min katt rev sönder den ;(

Men men :)

Ha en bra natt/kväll :D



Söto!

2011-07-27 | 22:19:37

Saknar dig också skumtomte! Men vi ses snart!!! XD

2011-08-02 | 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback