snabba svar ;D

Så många andra har fyllt i dessa frågor och vad kan pasa bättre nu med lite snabba fakta för er som inte hängt med mig innan?

1. vad heter du?
Denice Karolina
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Sanna eller Karolina i förnamn :D
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? ingen aning ;D
4. vilket stjärntecken är du? våg :D
5. vilken årgång är du? 97a
6. vart bor du? Sthlm, svall
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? för många
9. vart skulle du vilja bo? Där ja växte upp i vh :(
10. vilken skolklass? 8:an till hösten
11. vad vill du bli när du blir äldre? Polis :D

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 172 cm
3. hårfärg och frisyr? blont och brunt, långt, lite självlockigt & uppklippt
4. ögonfärg? grönblåa
5. mest nöjd med? mina tänder och ögon
6. minst nöjd med? min näsa
7. skostorlek? 39/40
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen (2)

FAVORITER
1. filmer? många
2. låtar? Blandat, men mest rock
3. årstider? Sommaren & början på hösten!
4. mat/dryck? Det varierar helatiden, grillat och mjölk och juice kan jag dricka litervis med
5. djur? katt,  hund
6. färg? ljusgrön eller  silver
7. parfym DKNY
8. tv-program? Massor ;)
9. ämne i skolan? Idrott oengelska
10. sysselsättning? är med kompisar o mobilen ;F
1. vad använder du just nu för jacka? 2 olicka vår jackor o en vinter jacka
2. vad använder du just nu för skor? 100 par ;O
3. favoritfärg på kläder? blått, svart, vitt
4. favoritmaterial på kläder? ?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? en till jumsuit ;)
6. favoritaffärer? h&M o ny jorker
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 500-1000 kr
8. favoritmärke? många!
9. vad har du för byxstorlek?ingen aning
10. vad har du för tröjstorlek? 36-38 om de ska va stort
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mittemellan
2. vilken färg på tapeterna? svart, silver :P
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vitt, silver o svart
4. favoritmöbel i rummet och varför? min säng o  stereon
5. vad vill du ändra där inne? Ha en garderob och större säng(har bara 120 ) ;)
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video & dvd? nej
c) dator? ibland
d) stereo? ja
e) telefon? just mobil :)
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? gräs o tork ställningar XD
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, byter kläder
9. vem förutom du brukar sova i din säng? min katt XD
10. favoritpryl i rummet? Sängen eller mattan  :XD

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Gösta :)
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? busskort, o pengar :)
b) skolväska just nu? -
c) handväska eller liknande just nu? Parfym, läppglans, hörlurar, laddare, o pengarna, smink,
3. vad är du beroende av? solljus, värme,mina vänner o MOBILEN!! :D
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? labello
6. vad tror du på? att det finns någon för alla och att man behöver inget mer än vänner!
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen.
8. vad köpte du senast? Choklad kaka XD
9. har du nåt husdjur? Ja en kisse än så länge, vill ha fler :)
10. vad bor du i? Mitt rum XD

GREJER
plånbok: metall
tandborste: grön
smycken: silverkedja o en berlock o en hemmagjort fotlänk :)
solglasögon: bruna från förra året :D
nagellack: rosa XD





XD
Usch vad tråkigt jag har



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback