Blandat!

Bloggpaus blir det inte! :D Nu vart ni glada va? :D

Idag va de skolavslutning :PBlev väckt av Fredrika 10 min innan vi skulkle stå i bänkarna i kyrkan o sjunga :O som tur va så såg håret bra ut, borstade igenom de slängde på lite smink o slängde på mig klänningen som jag märkte när jag va på väg till kyrkan... Den va UT O IN! Mitt livs mardröm... Aja bara att inte tänka på de :P springer in i kyrkan o sätter mig med klassen, satt mig brevid ALLA killar :P tjejernas bänk ja full :( fick inga toppen kort men men,,, har ju 2 år till att fota på :P  Blir kanske birsta snart o sen äta o dra på fotboll :)

På förra frågestunden så fick jag inga alls frågor:( så tänkte testa igen snart :'D  Nu ska ja fixa mig! BYE :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback