Brännbolls dagen :D

Hej!

Idag va de skola :) Först Teknik, Knyta knutar i hela 25 min :P Sen va de en frågeslinga runt spåret :P Jag o Fredrika gick o svarade tillsammans, va ganska lätt ändå :D Fast jag övertalade henne att vi skulle byta om till idrottskläder :P lite tidigt kanske men men :PP sen va de typ prisutlottning, dom lottade vilka som fick priser :P Glad att jag inte vann :) Sen va de så kallad lunch:P de gick ju inte o äta :OO Sen satt vi oss i skuggan o slöa, o sen gick ja och Fredrika o satt oss i solen :D Sen va de brännbolls tunering :D s kul :D Först match mot D, vart: 69-31 Till oss :D:D Bra kämpat :D

Sen va de match mot C: vet inte riktigt hur de vart men vi vann den stort :D ;D Bra kämpat :D
Sen va de match mot A: förlorade tyvärr, fast dom vann inte stort... :/

O när dom hade räknat ihop allt så fick vi reda på att vi har vunnit hela skiten :)))) YEEEY!!!!!! :D As glad tjej här :) Vann ganska stort på poäng skillnad :)  Cyklade hem o drog iväg o fix lite, blev en MJUKGLASS också :D mums :D O sen va de hem o äta :P Snart ska jag upp till släckten o hälsa på :)) Kameran får följa med ;D  Sitter o dunkr musik här just nu :) Tänkte bara nämna att jag bytt kläder 3 gånger på en dag :P Så kallade ''idrottsklädder'' , Vanliga kläder o sen blev de en klänning för det är så varmt :DDDD
HiHiHIHiHiHi ;P Vaknar vid 04,30 nu mer...  De e såå himla varmt i mitt rum då :/ Har morgonsolen rakt in på benen när ja sover... blir väll bruna ben o vit mage i sommar, nya modet vettni  :D Nej nu ska ja ladda kameran :D

Vi syns ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback