Hej bloggen :)

Nu sitter ja på tåget :)
På lördag så ska ja till Parken Zoo i Eskilstuna :) De ska bli kul :D dag blev jag kidnappad till enjoy av mina kära bandledare :P de blev bowling fast de gick sämst :/ sen blev de mat där :) tog hamburgare :) sen drog vi hem o ja packade färdigt, smsa lite o så :) o nu så sitter ja här o lyssnar på musik <3


Vet du hur glad jag skulle bli om du var med i min fototävling ? Såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääärrrr .. Så om du tycker det låter intresant .. Så klicka gärna här http://ofourblog.webblogg.se/2011/june/pa-ditt-skrivbord.html#comment så kommer du direkt till tävlingen :)

2011-06-16 | 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback