Hejhej! :D

Ja det har hänt lite sedan vi sågs sist:P
Det här är lite av vad som hänt :)

Jag var på zoo :D



Jag har testat dom nya tuggumina :P



Jag o Evelina drog till Gröna lund igår :) Vi tog 2 varv i skrattkammaren XD 


Ja det här va lite av allt som hänt de senaste veckorna :D



Hej!

Svar på din fråga om min blogg då:

Precis som du heter jag Denise, och sen jag var liten har jag blivit kallad för Nisan. När jag blev äldre så tyckte ja att det va snyggare att skriva med z. Så då blev det så, har haft min blogg i 4 år med samma namn.

Tack för komplimangen om bloggen, det har tagit tid att få den sån - men det är ganska enkelt när man väl kan alla ledtrådar ;) Ha en bra dag!

2011-06-27 | 09:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback