I am born this way

Gomorgon, eller vad man nu ska säga ? :P

Dagen har rullat på med skola o självklart SO prov kl 8.30 typ :( Men jag tror att ja fixade de iaf :) Sen så rullade dagen på tills kroppis som vi var sååååå opepp på (alla verkade vara de) USCH! sen matte o IS :) sen gick ja hem o fixade tvätten o städa lite :/ sånt som måste göras :) O sen åkte vi o handla, o åt middag.!


Imorn åker jag till hassela kl 8 :) Måste gå hemifrån kl 7.30 för vi måste vara på skolan 7.45 :O Blir en heldag m slalom :) JIPPI! Love it ! <3 Blir o ha med sig yougrurt o pasta o köttbular m gurka till o cola o saft :) o kanske ne macka också :) O jag FÅR INTE glömma gaffel o sånt som ja gjorde sist :P Då fick ja låna en av ebba :) TACKIS!! :) Men imorn ska jag komma ihåg de :) ni får påminna mig :P :) Snart ska ja se på sofias änglar o slöa lite framför tv:n :)


Vi hörs imorn SEEEEEEEEEEEEEEEE YOUUUUUUUUUUUU! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback