Look like it raining with some sun

HejHej!

Sorry för dålig uppdattering... men nu sitter jag på mammas jobb :/  Fasiken vad det är skönt med LOV!!! :D Jag har börjat läsa en riktigt bra bok :) Elsas mode heter den ,www.elsasmode.blogspot.com är hennes blogg :) Har läst halva boken på 3 dagar :o :D   Ja har fotat rätt mycket men dom ligger inte på den här datan :( Imorn ska vi kanske åka och fixa mitt bankkort :D LÄNGTAR!!!
Under veckan så har jag inte bloggat, men gått på bio, läst, bakat, spelat farmville :), Men senare ikväll så kanske jag lägger upp lite foton :) om det går...  :/  Funderar på att byta om lite på bloggen med något blå aktigt tema... :) Men nu ska jag spela lite farmville så hejhej :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback