Hej svejs fiskmås :P

Hej! jag har inte orkat blogga... igår var ja med kantita o selin o spelade fotboll :) idag så va ja bolllisa på dam matchen o sen stack ja hem o åt... sen drog ja till towa vid 16.30 o spela fotboll, prata, bus ringde, o massa flum o vickan kom även en stund på slutet :) Vi hade jätte kul :D kom hem vid 21 o då åt man godis o satt sig vid datan ;P nu sitter ja vid den stora datan men jag ser inte tagnenterna så de e därför de blir felstavningar :PP snart så ska ja in i duschen o duscha bort al grönska ja har på armarna o bena :P ganska mkt grönska efter 3 h ute :D men kul va de :P Imorn har vi match jag kan inte va med eftersom jag har varit skadad ;/ men snart kan ja börja tröäna igen :P På måndag har vi utagning till Fotbolls DM :) hoppas de går bra för tjejerna i våran lass, men j får nog spela back elr målis :P datan har damp här då :P men ja stryper den här datan med mina bara händer snart... :@ nu ska ja försöka ladda upp en bild :P fast bild ikonen är borta :@@@@ tror ja fårr damp!!!!!!!!!!


Får Damp ?

2011-05-07 | 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback