Spelning :D

Hallå?
Idag va det som sagt spelning. De gick jätte bra :D Vi(jag o My) började med att bära ljus i kyrkan :) sen va ''fiskarna'' borta så då fick jag o sara rycka in som ''fiskar'' :P hahha as kul för vi lät som hundar o höns :DD Sen skulle vi ta varsin korv ja o my, blev ju sådär med de, fanns ju bar en kvar... :/ ehh vi delar på den :D o så blev de :) en gick vi in o fixade instrumenten :D o sen va de som sakt spelning :3 nervöst men de va kul och de gick toppen idag, Bättre än på alla rep :D Sen va man ju tvungen o plocka ner allt o ställa allt på plats :/ kändes så där :( men vi får fixa en ny spelning, eller hur tjejer? :D Längtar redan till nästa :DD sen åkte vi hem o fika lite o sen så tittade ja på tv o vilade lite... :) sen va de middag :) o sen tittade ja på fotboll på tv:n :P hihhi sen blev de att baka chokladbollar :DD dom vart as goda :DDDDD drog o fixa de indrijenser som tog slut i baket :P så nu kan ja baka nya :DD gör nog de imorn eller på tisdag :P









de va min dag de :DD


Jag var också med och var fiskare! fast jag var: geutspöettilldesmåbarnen fiskaren!

2011-05-30 | 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback