Dag 1- Presentera mig själv :)

Jag har ju skrivit de mest under kategorin Info om Denice. Men ja kan skriva lite här med då :)

Jag heter Denice Larsson, 14 år. Född i Stockholm, Men bott här i Sundsvall ett bra tag nu. Så ja bor i Sundsvall och går i skolan på bergsåker som vilken fjorton åring som helst. Jobbig men skönt när man väl går ut. Jag spelar fotboll men har vart tvungen att sluta ett tag nu för jag är så otroligt ofta skadad och jag låter det aldrig läka. Just nu: Knät... Jag brinner för katten, Bengaler och Devon rex! Själv har jag 2 st liv till här hemma och en tjatig pappa. Men de funkar :) Jag klarar mig inte utan musik, vänner, sms, och så självklart FB och Bloggen! Till vardags så umgås jag med mina vänner, går i skolan, spelar trummor, lever livet som man ska göra när man är fjorton! Just nu är allt underbart! Det har vart lite uppochner på sistonde men nu är allt toppen!

Jag åker på utställningar, slapar, är med vänner och sover på helgerna men ofta mest slappande :) Åker till Göteborg nästa helg på Kattutställning och då kommer jag inte uppdatera särskilt mycket, Btw så har jag en Iphone 3gs men ja kallar den laggphone för den har så ryck.. Men jag uppdaterar ofta via den och fotar med en systemkamera som ja inte kan namnet på ;D Stolt tjej! Jag har minne som en flodhäst också och värdelös på att göra som folk säger, Jag kan inte sitta still särskilt länge. Nu ska ja lyssna vidare på musik och fösöka messa med lite folk :)


http://www.youtube.com/watch?v=VuNIsY6JdUw&feature=relmfu




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback