Dags att packa iaf..

Måste ta o packa gympa väskan nu. Har nämligen bad imorgon :) Har inget lås bara.. Emelie kanske hade ett som ja kunde låna :) Ja kunde inte vara med henne för att ja skulle kunna krya på mig och min hals inför helgen :) Då kan ja ju inte tappa rösten bara så där.."/ Nu måste ja ta o börja packa för att Glee börjar snart... Ännu ett avsnitt :D yey :) eller så packar ja efter.. Vi får se. Efter tror ja. Pappa hade vart snäll och köpt bananer och halstabletter till mig också :) Fy va härligt.. Inte för att halstabletterna hjälper något för jag har så extremt ont i halsen..

Å snart ska ja väll ta o sova.. Ganska direkt efter Glee och att ja har packat väskan. Härligt med mycket sömn:)

Nej nu ska ja ta de lungt ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback