Omogna läsare/ kommentarer...

anonym om Jani..:
HAHA jävlar 22-44 läsare, normalt brukar det vara runt 200-500 läsare på andras bloggar.
Men bra att du iaf är nöjd gumman ;)
Denna kommentar är inte godkänd.
04 November, 18:41



Jag bryr mig inte om hur många läsare andra har :S Jag marknadsför minn blogg inte så mycket som dom gör! O omoget som bara den att inte våga skriva sitt namn...



liiiiisa
om TÄVLING- Vad är detta?:
hej hej , ser ut som din RÖV!!!!

fast jag vet vad det är men....

.... det är ett''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Denna kommentar är inte godkänd.



04 November, 12:01



Omogen läsare eller vad? Tror mig veta vem det är men de personen bryr jag mig inte om. Hatar när folk håller på o fjantar sig. Ska kolla upp IP nummret nu.

IDIOTER!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback