På väg hem!

Drog till birsta efter århundranden av tjat! Skulle hitta nya byxor men dom snygga går ju på 500 spänn! Aldrig. Får köra med mina svarta slitna jeans.. Hittade iaf en fjäskpresent till pappa så han slipper vara sur hela kvällen:p han e ju inte precis glad av att behöva åka till birsta utan anledning. Hehe... Va ganska mad at him before... Men men!

När ja kommer hem ska ja fixa presenten och ladda mobilen men även blogga, dag 4 ;) Och packa väskan inför morgondagens tre idrottspass :P inte bra för mitt knä men ack så kul :) Hoppas även på att få brev från läkaren ang mitt knä nu... Vill veta va de e för fel på mig :s :pp

Nej nu ska ja snart gå ur bilen. Pöss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback