Please don't like someone else.

Hejsvejs! My is in the house! Tänkte gästblogga lite grann! Kan ju börja med vad jag gjort idag. Jag började dagen med att sova en halvtimme längre en vad jag skulle för att alarmet inte ringde så det vart ingen dusch för mig i morse, sen åt jag några skinkskivor och mjölk och banan till frukost (är aldrig hungrig på mornarna.)

For sedan vidare bort till Filippas hus och hämtade upp henne för att sen spendera dagen på gärde! Skrodskodagarna är den roligaste dagen på året tror jag! Jag går endast i skola för att få vara med på skridskodagarna! Väl där, drog vi på oss våra skridskor och for ut på isen.
På eftermiddagen va alla i klassen less så vi körde leken "15". För er som inte vet hur det går till så kan jag gå igenom det snabbt:

1 person räknar till 15 alla andra måste nudda personen och gömma sig medans personen räknar. personen räknar till 15 sen får han/hon ta 3 (bara 3) steg för att hitta alla/nån. sen börjar han räkna igen (är man smart så ställer man sig nånstans där man inte syns så att de som gömmer sig inte huttar dig.) till 14, sen 13 sen 12 sen 11 sen 10 o.s.v.

 Tillslut när det bara är få kvar så har man så lite tid att man nästan inte hinner. Sist som blir hittad vinner! Det är superkul, skrapa ihop ett gäng nån gång och kör det ;) Sen for jag hem, duschade och föll ner i sängen för att ta en powernap. Men just nu hatar jag förflutna My, att hon gjorde det... Nu är jag superpigg och kan inte sova.................................. Andas in*..................................................... Ja...

 vad finns det mer att skriva om...? känner mig ganska klar! Vi hörs nog mer, men tills dess säger jag bara...... CIAO! // M to the Y



Nu räcker det. Jag vägrar gå framåt. Om du inte ens ser mig, vad ska jag då med dig till?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback