Ute o snurrar i Stockholm

Ja va uppe med tuppen o ute genom dörren kl 7 imorse. Fick tillochmed i mig frukost o te. Min resa tar slut i Alvik idag o där blir ja kvar hela dagen och imorgon med ;) Kameran har jag med mig men hur mycket foton de blir de vet ja inte då ja inte kommer kunna använda den själv när jag håller i katter o hjälper dom andra :) men vi får se!

Hoppas att Gold N Glory(min katt) får ett BIS iaf, de är svårt men hon är så fin tycker jag :)

Pendeln kommer 07.32... Drygt att behöva vänta men hellre vänta i 9 minuter än 29 minuter ;) Tänk positivt :) Sen är det något mer byte o lite att gå ;)) Men de är nyttig fast ja känner mig som en Zoombie! Mamma sitter o Farmvillar med mobilen o ja skriver till er... Värst va vi är sociala? Det är ändå ganska mycket folk här fast man vet ju inte hur många som ska åt andra håller;)

Ser ni katten? Den sitter här (  )




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback