ÅHHH!!!

FAmiljen larssons humor är ju underbar...

pappa sitter o imiterar ior, i nalle puh filmen.... JAg får ett skrattsammanbrott och håller på att försöka skära ost.. Vilket vi insett att jag inte kan nu... Då sitter han o retar mig för att jag inte kan skära ost, skala potatis eller skala en banan med sin ior röst.... Så galet jobbig han kan va... Varning! OM ni träffar han så han ni ett minne... Ior rösten....

Nu har vi vikt tvätten iaf.. Kan inte förstå hur jag kan ha 16 parv strumpor på 6 dagar... ? :O
o varför jag ALLTID har mer kläder i tvätten än pappa.. Och det är absolut inte jaf som tar en ny handuk varje gång jag ska duscha och tvätta håret.. NEJ!! :D

O ja Nasse, Du ska sova här nästa helg! Jag har en överraskning :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback