Förlåt för 0 uppdatering...

Har haft en toppen helg utan att blogga!

Fredag: ja va på skolan o åkte på bio med Bästaste Evelina o såg på Svensson Svensson, O gick på stan :)Jätte kul, va länge sedan vi hittade på något så de va behövligt :) sen va ja med Emelie och Victoria o spelade twister XD galet kul... Bilder kommer när Victoria skickat dom :)

Lördag: ja och Emelie tänkte dra till Boda Borg men de gick inte... Så vi drog till Himlabadet o badade :) Tog sedan en lång promenad ner på stan o fick med mig lite grejjer hem :) E. Ny eyeliner, smycken, hårnålar, gympa påse, o allt på rea :) 84 kr försvann totalt... OjOj! Drog hem o åt och stack till Emelie för att slagga där... Glömde mobil laddaren ...

Söndag, idag: Vaknade vid 10 och sprang upp o åt frukost. Packade ihop oss och Emelie packade sin väska. Pappa kom med min o ja lämnad min sov väska o vi drog o bada igen. Denna gång på Alnö badet :) Kom dit o gick in och möter Miriam där:o En aning chock artat :) Vi busade en bra stund o sen skulle Mirre hem så vi gick o fikade :) Sen hoppade vi i igen o Badade i nån timme till... Sen gick ci o duscha o fixade oss. Sen kom pappa o hämtade oss. Åkte o lämnade Emelie och sen drog ja hem o såg på tv. Har nyss packat upp väskan o ska plugga kemi... Plugg för hela slanten här då...

Imorgon så ska ja skriva klart min Svenska uppsats som måste vara klar till Tisdag...:/ O sen ska ja städa rummet.

Senare kommer även dag 11,12,13 :)
vi hörs!!!:))




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback