Hihi:)

På väg hem efter det hemliga uppdraget:D ni får veta vad imorgon :) o vet ni en annan sak, imorgon är det HALLOWEEN!!! O ja älskar den, helt underbar:) o ja ska sminka ut mig o jävlas:)))

Fast ja ska även jobba ihop pengar imorgon... Ja o Putte fnask ska dela brev i 695 brevlådor... Fy fan va jobbigt...:/ men det ger iaf pengar:D
När jag kommer hem ska ja börja leta reda på sminket tills imorgon...

Var och kollade priset på korten... Bra jävla dyrt bara... Ja väntar ett tag med det... 

Köpte en ny råtta till min data, för laptopknappen funkar knappt..
O så köpte vi hårfärg till mig :D ska färga håret Knall Rosa  nejdå... Skojjade bara med er.  hemligt vilken färg de blir än bara 
Köpte även en ny parfym.. Ja har ju så få, endast 10 nu få va? 

Ja, va mer har hänt?
Jo, ja har ju inte ätit något idag mer än frukost.. Så de ska bli gott att komma hem o äta TACOS  de får inte ni på en Söndag va? 
Och så har ja ju börjat spela Farmville igen... Knäpp som ja är.. Får se hur länge ja kan hålla på 

Ska även ta o rensa ur mina byråer nån dag.. Dom är en katastrof här hos mamma men även hos pappa  får se vad ja sparar av allt 
Rensade underkläderna o alla strumpor idag.. Det vart en låda åt varje, o då är det stora lådor  oj oj Denice...

Nej nu orkar ja inte skriva mer... Slö ja är  vi hörs... 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback