massa visste ni att:

- visste ni att jag hatar att äta med kniv
- visste ni att my och emelie håller bättre koll på mitt liv än vad jag gör
- visste ni att pappa & my får mig att skratta högt för mig själv så folk tror jag är en galen tjej.
- visste ni att jag dricker te till frukost hos mamma men hos pappa äter jagingen frukost alls
- visste ni att jag brukar busa med alla mina vänner konstant
- visste ni att jag är en jätte översocial tjej
- visste ni att jag säger minst 3 gg om dagen: vart är min mobil,....
-
visste ni att jag aldrig klarar av att ha sista ordet på sms. panik!!
- visste ni att jag sminkar mig näsatn aldrig på skolan
- visste ni att jag mår dåligt av elaka människor..klarar inte av människor som inte bryr sig.
- visste ni att folk tycker jag och min syster är jätte lika.... men det tycker inte vi...
- visste att jag tappar blogglusten när negativ energi kommer och ni snålar med komentarer.

Visste du...
att jag vill ha - En
smart hjära

att jag pratar - När jag känner för det.

att jag inte gillar - Falska människor.
att jag avskyr när folk snackar - Skit
att kärlek är - något bra, men kan dåligt också.
att jag gillar att - Spela fotboll, va med vänner <3
att jag alltid kommer att vara - Mig själv, busig
att jag är hemligt förälskad i - Pass... :)
att sist jag grät var - Igår..
att min mobiltelefon är - Iphone 3gs skittelefon...

att när jag vaknar på morgonen - Kollar jag telefonen.
att innan jag går och lägger mig - Kollar jag telefonen.
att idag har jag - Vart på skolan och bloggat med er.
att jag just nu tänker på - vad jag tänker på
att i morgon kommer jag - Va med Emelie och plugga lite :P

Har du:
Någon som förstår dig? Ja.
Någon som du saknar? Jo...
Någon som du hatar?  Jodå... tyvärr
Vem ringde dig senast? mamma :)
Vem ringde du senast? Fredrika :)
Vem var hemma hos dig senast? MY :).
Vem var du hemma hos senast? Emelie :) trooor ja.. :).

Har du pratat med någon idag?Japp.
Har du gråtit idag? nja..
Har du skrattat idag? ihjäl mig... :)

Jag:
Är singel? japp.
Svär ofta? jodu :)
Sjunger i duschen?njaa.. ibland :P
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Tror inte det.
Skrattar åt dina egna skämt? Alltid.. :)
Skulle du plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? ja, min näsa :)


Har du:
Piercingar? hål i öronen :)
Syskon? Ja,
Jobb? Skolan
För många vänner? Man kan inte ha för många.
Rymt hemifrån? NIx:)
Färgat håret? Halva, och slingat hela :)
Bra självförtroende? Ibland, ibland inte.
Sagt "jag älskar dig" till någon? Många... :)
Varit kär? Ja, vem har inte,,, :)

Gjort något olagligt? Ja, vem har inte? ;)
Somnat i skolan? Japp... :P
Brutit ett ben? Nä.
Tappat bort mig i min hemstad? MIljoner gånger... :)).
Sett en fallande stjärna och önskat? Jepp :)
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Jajjemen...
Smugit ut utan lov? Behöver inte smyga ut.:)
En hemlighet som ingen annan vet? Har väl alla?
Sovit en hel dag? Nästan så :)
Somnat gråtande? tyvärr. ja...
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nej.
Blivit generad inför folk? Haha, jaa... :)
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Ja.
Ätit musslor?  Nä, usch fy!! :P
Varit på en festival? Jepp.
Haft ett förhållande under denna månad? Nä.:P
Färgat ditt hår svart? Nej.

Vad:
Längtar du till mest just nu? Sängen.
Har du för kläder på dig? Fotbollsshorts,linne och underkläder.
Gjorde du igår? Skola, sen hem och blogga, slöööa! :)
Vad köpte du senast? En halsduk :)
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? ringa 112. :D

Vem/vilka:
Slog du senast? Pappa :P.
Fick du sms från senast? my :)
Pratade du senast med? Pappa :P
Skulle du kunna göra allt för? Famijen o de närmsta vännerna :)
Var du med senast av det motsatta könet? No ide.. :P
Vet mest om dig? My, Emelie :)



Nu vet ni mycket om mig :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback