23 :D

Nu är det 23 dagar kvar till min födelsedag :D Snart 22.. ^^

Önskelista:

* Systemkamera

* Platttv

* Pengar

* Presentkort

* Iphone tillbehör

* Massa olika kattsaker

* Saker till mitt rum

* Klädstege

* Nya fotbollsskor, ev bild i slutet.

* Parfym

* Ny platttång

* Kläder

* Smycken

* Pyssel

* En dag hos en fotograf

* Flera katter ( även fast jag får en till till min födelsedag ;) )

* En tavla med eget motiv, En bild på mig och min katt

* Skor. ( Skooman som ja e ;) )


- Till den listan ni inte kan ge mig

- Riktigt bra betyg= Fast de kämpar jag riktigt mycket för redan nu!!
- Äkta vänner, fast de har jag nog redan :)
- Att fler börjar läsa min blogg :D
18 st + 3 st :D

Men jag nöjer mig med andra presenter också :D


Ha de bra / D :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback