Dagen :)

Hallå

Vaknade vid 7 tiden och plattade håret, men det blev sämst eftersom min plattång är störd! :( Sen så klädde man på sig och åt frukost för en gångs skull. Det händer inte ofta när jag är här i sundsvall :P Ska nog ändra på de :)Sen bar det mot skolan, och min sadel var fortfarande blöt sedan lördags regnet :( Så mina byxor var jätte blöta, men jag hade ju inga andra. Så det var ju bara att dra ner linnet :)

Sen var det klassråd i 5 min och sen so. Sen var det även engelska och vi fick tillbaka läxföhören. Alla rätt faktiskt, fast jag inte hade tränat :D Jätte nöjd över de :) Sen så hade jag och några andra elevråd, och det rullade väll på som de sak, fast de var ju lite segt första gången. Vi hade ju inte så mycket att ta upp än. Sen så var de lite andra lektion och sen va det mode & design. Det är faktiskt jätte roligt, fast jag trodde det skulle va sämst! Säg inget förrns du vet hur det är :) Håller på med min drömklänning nu, jag har velat göra den jätte länge! Äntligen!!! <3

Jag skulle egentligen vara på match nu och kolla, men jag är fortfarande inte 100... Kände mig död när jag kom hem. Trött o frusen o hängig... :( INTE BLI SJUK!!!!! :) Hoppas det går bra för dom ändå :)


Imorgon så är det 800 m och 80 m men även spåret.. Tror tyvärr inte mitt knä håller för de :// och sen träning på onsdag :( Man skadar sig bara när man inte får skada sig :((




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback