Denna vecka...

Har det vart dåligt med bloggning... har inte haft orken med de...

Men nu är jag tbx här för en stund :) Idag va det skola som vanligt, bara regn hela dagen... Men jag tycker det är lite småmysigt med regn! Sen så tog ja mig hem och la mig under täcket och små sov, är så sjukt trött och frusen. Men nu är det lite bättre:) Btw, det regnar även nu... :P Har vart duktig att ladda in mina 1006 st mobil bilder från min mobil nu ikväll ;P har inte tömt den sedan i början av juni :P Kanske de va daxs? Får se om dom går att ladda upp senare :) sak försöka skriva min önskelista här på bloggen senare idag :)

 

Ganska stor miss av coca cola, glömt att sätta på en kork XD






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback