Förlåt..

Förlåt för jag inte har bloggat... Har vart hos släkten och inte haft tillgång till nån mobil och data...

Somnade redan vid 20 igår och orkade inte starta datan.
Ska försöka va bättre nu :)

Har nyss pluggat spanska, fast de gick ju verkligen bra *host*
Ska plugga matte imorgon, har prov på torsdag... Kommer riktigt mycket prov o plugg nu tyvärr.

Dagen har rullat på som vanligt, sen drog ja hem och åt och stack på fotboll :) Invidgde även min nya vinter jacka då :) Galet skön att ha nu när det är kallt o fy farao.. Men tur att det snart blir lördag och att jag får fylla år. Det är det ända bra med hösten :)

BARA 4 dagar. 12 timmar. 26 minuter kvar nu :D

Hoppas att få min älskade systemkamera ;D Imorgon så ska ja plugga som sagt, men även städa rummet... Börjar se att dammet har kommit fram.. :( Golvet är även fullt med kläder o väskor :) ska packa väskan tills imorgon väldigt snart också :) Ska skriva lapp på att jag ska fixa saker nu :) Gjort :D

Nej, Nu ska jag gå och fika lite:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback