I had dreams that change to visions

Hallå!

Just nu så sitter jag med photoshop och snackar med emelie på msn :)

Pappa är nere och kollar på match :) Ensam hemma igen :D Då har jag såklat datan :DDD
Och dagen har rullat på som vanligt med idrott och massa annat.... Idrotten gick åt skogen som jag redan visste ! Men is:en va asuum idag igen ;D satt i grupprummet med Towa, och Victoria och några grabbar i nian som kom in och läste. Hahha! Så galet roligt :DD

Ikväll så ska jag nog sitta här o slappa :D Tror det blir en hel del uppdate :D Fast det beror på hur seg datan e?! :/ Just nu är den sådär halv seg.. :(

Nu sak jag fixa lite åt emelie, detta fixade hon åt mig <3



Älsakde vän! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback