Info om mig själv!

Detta är det 200 inlägget! Då lovade jag ju att skriva info om mig själv! Så varsegod!

Den 24 maj 2010 startades denna blogg av mig, Denice Karolina Larsson.
Den skapades för att min förra var tråkig och jag hade ingen fantasi, jag var uttråkad helt enkelt.
Under det första året så hade jag ingen design alls på bloggen, bara något tråkigt tema från blogg.se.


Ja, till info:n om mig!

Jag heter som sagt Denice Karolina Larsson, är 13 år och fyller 14 år om 20 dagar!
Jag går i 8:an på Bergsåkers skola i Sundsvall. Har helt okej betyg i allt! Det är en bra skola.
Jag skulle kunna rabbla upp en hel lista med saker jag gillar att göra men jag väljer ut några, Blogga,Spela fotboll, Spela trummor, Va med kompisar, Resa och så klart Sova!

Mina föräldrar är skilda och mamma bor kvar i Stockholm och jag och pappa bor numer här uppe i Sundsvall, Vi har bott här i ca: 10 år nu. Jag åker ner till Stockholm ca: en gång i månaden!
Min syster heter Nathalie och bor även hon i stockholm. Hon är jätte bäst o mera bäst, fast jag är bättre ;)
Min familj är en aningen udda, emn jag älskar dom för de!! <3

Jag lever för mina katter, Bengaler <3 Mina katter är ifrån Leopadettés och jag är även med och hjälper till när dom behöver och är barnvakt ibland, det är våra släktingar så det är bara kul :)
Just nu så har jag en liten filur, vid namn S* Leopardettés Majestic Black Magic, Fast kallas Tiger ;) Men " Tiger" är bara en sällskapskatt.
Som födelsedags present så får jag hem en liten kattunde på 3 månader vid namn S* Leopardettés Golden N Glory :D Hon är en Utställningskatt och senare även en avelshona! :)

Jag gillar nästan all musik föruom skrik musik :P Mest rock blir det här hemma :)

Jag är beoroende av min mobil, en Iphone 3gs ! Den fick jag den 24 april 2011, 139 dagar sedan! Jag anväder den till allt, Facebook, ringa, SMSA, surfa o lyssna på musik, ja allt! Den är nästan full av sms, för det är något jag inte klarar mig utan! :D

Jag har även en passion för att fota, men just nu så har jag bara en vanlig digital kamera, Pentax... Men jag hoppas på att få en System kamera i födelsedagspresent!  Då kommer det bli mer bilder här och bättre kvalité på bilderna!

Mina bästavänner, är många! Men min allra allra bästa vän är Marlinée! Hon är grymt snäll o rolig! Även om hon är sur så är hon glad dirékt igen! Hon får mig alltid att le! Hon är underbar, jag älskar dig vännen <3

Min favorit mat är Makaroner och korv, om det går så grillat!! Jag vet att makaroner och korv är svensson mat men det är jätte gott! :)

Min favorit färg är, Svart, Silver, och Knall grönt! Mitt rum går även i dom färgerna :) och vit såklart :)

Mitt rum är nyrenoverat och rätt så fint, fast det har nog slagit ner en bomb där tror ja... En bomb av kläder :P

Jag älskar att shoppa, spec. Skor och tröjjor, men även väskor! Jag är skoo- väskoman :)Tror jag har runt 20 par skor och runt 15 st väskor. Även fast jag inte använder alla!

Jag kan inte ha på mig strumpor på vintern inne, jag tycker det är jätte obehgligt och knöligt :S Men det är skönt att ha när ja är ute på kvällarna på vintern! och på sommaren så går jag helst i fotbollsshorts och linne utan skor och strumpor.

Jag kan måla naglarna nån gång ibland så där, men jag gör det inte så jätte ofta. Men när jag gör de så gör jag det ganska bra tycker jag. Det blir oftast rosa eller lila :)

Mitt favorit ämne iskolan är nog Idrott och Hemkunskap :)Jag är lite konstig och gillar det som många andra inte gillar :)


NEEEJ!!!!! Fick typ världens frispel för katten va uppe på tangentbordet o hoppa! Och helt plötsligt så var allt som jag skrivit borta!!  :O De tog ju bara ca: 2 h att skriva allt :O men som tur va så var de sparat i utkast :D ibland har jag tur :)

Hoppas det här hjälpte dig lite mer omvem jag är :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback